Fredag

Har varit dåligt med tränandet denna vecka har bara tränat en gång , har varit sjukt trött men imorgon blir det gymmet på morgonen, älskar att träna på helgen:)Det har iallafall gått bra med maten, jag har haft med mig mellis varje dag, en halv burk kesella med fun light och hallon, ibland har det blivit en banan också.Jag jobbar på en förskola så vi får mat gratis här och vi kan se på en hemsida var det blir och ibland är det mat jag verkligen inte kan äta, så här om dagen stekte jag laxfilé på morgonen( vi får alltid sallad) kände mig väldigt ambitiös :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0