Onsdag

Äntligen går vi mot ljusare tider:)
Har inte varit på gymmet på hela veckan för känner mig fortfarande inte helt 100 , plus att jag är sjukt trött! Men i lördags blev det iallafall 1 timmes promenad och i söndags blev det 2.5 timmes promenad :)och idag gick jag i mördar trappan på rasten samt en lite promenad , hade på Runkeeper och enligt den brände jag 240. Kcal:) En fråga , detta åt jag till middag, 3 knäckebröd med avokado samt rostade mandlar och cashewnötter , är det sjukt mycket, lite , lagom, vad tycker ni?



Kommentarer
Jenny

För mig är det där som ett mellanmål ;) Skulle inte klara mig på det som lunch. Men vi är alla olika och får testa oss fram vad våra kroppar gillar :)
Trevlig helg på dig!

Svar: Där ser man!:)Tack detsamma:)
smileyouarealive.blogg.se

2013-03-08 @ 12:38:12
URL: http://www.fitforjoy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0