Måndag

Igår blev det 30 minuter på crosstrainer samt lite maskiner, planen var att gå till gymmet idag med men börjar känns mig sjuk så åkte hem istället, så nu blir det vilodagar till på torsdag, känns lite långt men imorgon jobbat jag 07-20( planeringsmöte efter jobbet) samt att jag jobbar sent på onsdag. Idag har jag ätit för mycket , efter middagen( åt vara halva) var jag sugen och hungrig så åt 2 stycken nutrilett bara, jag har mens och var hungrig så är väl inte hela världen men ändå jobbigt när man äter mer än planerat! Hoppas ni har fått en bra start på veckan!
Detta var gårdagen mellis efter gymmet , äpple, jordnötssmör och kiwi:)



Kommentarer
Madde

Det såg gott ut! =)

Svar: Der var det :)
smileyouarealive.blogg.se

2013-01-23 @ 18:30:24
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0