Fredag!

Hej!
Vad kul att man vaknar 04.30 sin sista semester dag och inte kan somna om!:(
Nu ska jag berätta om det "läskiga" jag skulle göra i onsdags, och jag gjorde det:) Jag var nämligen på Centralbadet, ok hur kan det vara läskigt kanske ni tänker men när man håller på och går ner i vikt och har lite "kropps noja" så är det inte lätt att visa sig i baddräkt, detta var bara andra gången i mitt vuxnaliv som jag har baddräkt på mig (Har inte kommit till bikini ännu:)) plus att jag gjorde en kroppspeeling,vilket innebar att en främling tog på hela min kropp till och med magen , haha och helt naken var man under behandlingen men man hande handduk.Jag hade fått presentkort av min syster på centralbadet som gick ut nu i veckan så jag var ju tvungen att gå, och jag överlevde och det kändes väldigt befriande!:)
Jag har tränat varje dag,och även en del promenader och igår var jag även på dejt!:)Det blev väldigt spontant, vi tog bara ett glas vin , vi pratade på så får se om vi hörs igen:)
Nu vill jag bara att klockan ska bli 10 så man kan åka och spendera lönen :)


Kommentarer
smulan

Då har du ju tagit ett stort steg nu ju:) Grattis till det!

Svar: Ja det kändes som det, tackar:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-25 @ 02:15:47
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Pernilla

Vad duktigt och modigt av dig att göra något som från början kändes helt uteslutet. Heja dig! :) Din baddräkt ser för övrigt väldigt fin ut tycker jag. Jag har (typ) funderat på att börja simma, men aldrig i livet i bikini. Inte för att jag skäms för att visa mig, utan för att det är helt värdelöst att simma i tvådelat :D Svårt att hitta fina (och smickrande) baddräkter dock! Var har du köpt din?

Svar: Tackar, jag kände mig faktiskt väldigt modig efteråt, helt sjukt egentligen för en sådan vanlig sak!Jag tror faktiskt att min kommer ifrån Stadium men den är köpt för ca 3 år sedan!Hoppas att du hittar en passande baddräkt!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-25 @ 16:53:41
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Joline

Kalasbra ju!! Och fin är du också!! JÄTTEFIN!

Svar: Ja det var det!Ååå tack snälla du och detsamma!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-28 @ 20:11:21
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0