Fredag!

Hej!
Några dagar sedan jag skrev nu..i onsdags så var jag på gymmet, körde på som bara den och innan middagen blev det 1 timmes promenad också:) och på kvällen blev det en spontan utgång kan man säga, en kompis kom över vid 22.30 så åkte vi in till stan efter midnatt så igår blev det en vilodag ifrån gymmet och på kvällen kom 2 kollegor hit ett par timmar och fikade och skvallrade :)
Idag blev det gymmet igen, blev 77 minuter på löpbandet och diverse maskiner.
Har även varit och shoppat lite idag, köpte 2 nya jeans i storlek 28!( De är säkert stora i storlekarna men ändå:))Helt sjuk, lite tajta är det väl men det gillar jag med jeans och de brukar ju töja ut sig efter ett tag.


Kommentarer
smulan

wow, inte illa:) Kul att ha den storleken!

Svar: Tack!Lite tajta är det men ska ju gå ner mer också:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-19 @ 11:49:54
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Pernilla

Storlek 28 är jättelitet. Kul att kunna komma i så små byxor (för så stora i storleken kan de inte vara, särskilt inte om de kommer från H&M, vilket de ser ut att göra). Grattis :)

Svar: Ibland tror jag att jag inte vet vad som är litet, för jag ser ju mig själv som mega stor hela tiden så känns ju konstig att ha "små storlekar" om du förstår vad jag menar:)?flum flum!Ja det är H&M!
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-19 @ 13:20:56
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0