Fredag!

Äntligen fredag, även fast jag har semester så har jag sett fram emot helgen, det blir lite mer action då:)
Ikväll ska jag hem till min "bästis" som jag inte träffat på 5-6 veckor, ska bli underbar att de henne och så blir det utgång:)
Jag har precis ätit en megastor tonsfisk sallad efter jag har varit på gymmet, det blev en timme på löpbandet ( sprang och gick) samt diverse maskiner.
Jag vet inte vad som hände den här veckan, men jag har blivit utbjuden på 4, ja 4 dejter!Helt sjukt!2 av dem är av gamla ragg och 2 är nya, men såklart har jag kommit på utsäkter till alla för att slippa!Jag hade ju tänkt att jag skulle dejt massor nu på semestern men ändå bangar jag!Kanske ska ha som mål att åtminstione gå på en dejt nästa vecka, för att komma ut ut min "comfortzone"


Kommentarer
Joline

Vilken rolig bild! O va roligt att du blir utbjuden!! Men det är klart att du måste känna att du vill också!!

Svar: Fina killar;)Hoppas du har semester nu :)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-11 @ 14:59:51
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0