Gym och promenad

Idag blev det ca 35 minuter på crosstrainern och ca 40 minuter på löpbandet (sprang och gick) och diverse maskiner och hantlar.
Innan träningen blev det en kycklingsallad med keso och när jag kom hem blev det mellis bestående av 2 ägg (åt inte all äggula) och melon.Blev lite rastlös och gick på 1 timmes promenad, trots att det regnade!:)Middagen blev 3 knäckebröd med avakado,kalkon och tomat!
Längtar tills imorgon när man får träna igen :)
Mina matbilder är inte så fina men det får ni ta!;)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joline

Låter som en kanondag i mina öron!!

2012-08-06 @ 20:58:49
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Joline

Låter som en kanondag i mina öron!!

Svar: Det var det i mat och träningsväg:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-06 @ 20:59:04
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0