Ingen semester från gymmet!:)

Vaknade 07 på min första semester dag men kunde inte somna om för jag ville komma iväg till gymmet, tog det lungt och var på gymmet vid 09, körde på i ca 2 timmar, 1 timme på löpbandet, sprang och gick, slog mitt spring rekord:)
Körde även maskiner, jag var själv på gymmet nästan hela tiden bara en tant som var där en stund, så skön att ha hela gymmet för sig självt:)
Nu har jag precis ätit ett väldigt mumsigt mellis och ja,  jag åt det direkt ur bunken för jag har stopp i slaksen och försköker minimera disken:)
Detta innehåller endast 2 äggvitor,halv banan, kakao, hallon och lite sukrin så borde vara ca 200 kcal och det är verkligen mättande och gott!:)
 
 


Kommentarer
Linda

Ser faktiskt smarrigt ut, men vad är sunkin?

Svar: Det är det också, man kan ju stoppa i lite allt möjligt :)Sukrin skulle det stå,här är lite info.Används istället för socker: i kaffe, te, bakverk, sylt, strösocker osv.

Sukrin är ett 100% naturlig och ekologisk produkt, baserat på sockeralkoholet Erythritol. Erythritol finns naturligt i bl.a. päron, meloner och svamp, och har således ätits av oss människor sedan länge.

•Noll kalorier
•Smakar och ser ut som socker
•Bra för diabetiker, eller för dem som vill ha kontroll på sitt blodsocker, ger ingen blodsockerstigning (noll GI)
•100% naturlig - finns i b.la. frukt
•Skadar inte tänderna
•Verkar som antioxidant i kroppen
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-04 @ 16:36:34
URL: http://lindajsson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0