Lördag!

Idag är det vilodag ifrån träningen med chips, godis och cola zero i soffan!:)
Igår var jag på middag hos en kompis sen gick vi ut, träffade på en av killarna som ville gå på dejt med mig , hjälp vilket psyko så intensiv att jag tuppar av,igår sa han att han skulle bjuda mig till New york,,ehh ok, jag var tvungen att "rymma" ifrån stället för han var så intensiv, han sa att han hade kollat upp mig på ratsit också, och imorse när jag vaknade hade han ringt 5 gånger och smsat 2 gånger!
Här om dagen köpte jag 2 nya träningströjor, det behövdes verkligen!
Ha en trevlig lördag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0