Måndag!

Nu var det några dagar sedan igen, har haft lite att ordna, nu är jag nämlingen bostadrätts ägare!:)
I fredags var jag hemm och åt godis, i lördags blev det gymmet och utgång på kvällen men en väldigt lugn sådan men jag träffade världens sötast kille:)När jag stod och pratde med honom väntade jag bara på att han skulle börja ragga på min kompis men det gjorde han inte och vi bytte nummer och han textade mig igår och vill ses i veckan:)
Just det när jag stod i baren och skulle beställa så tog min kompis helt plötsligt tag i min midja bakifrån och något i stil med, gud du har ju gått ner massor..man blir ju glad när man får höra att man gått ner i vikt men lite sjukt att bara ta tag i någon för att känna hur mycket fett man har!!
Igår blev det film och godis igen, fan blev mycket godis i helgen men har haft mens plus att jag var sugen :)
Lite plus på vågen nu men ska köra på och försöka håll mig borta ifrån vägen tills nästa vecka!
Idag var jag på gymmet, 47min på crosstrainern, 20 min på motionscykel samt diverse maskiner och nu på kvällen har jag varit på 1 timmes promenad!
Här kommer en bild på dagens mat shopping:)
 
( Jag vet energy drycken är väl inte det bästa men ibland tar jag en innan träningen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0