Måndag!

Idag var jag tillbaka till gymmet efter helgens vila, så skönt, det blev 37 minuter på crosstraniner , 30 minuter på löpbandet samt diverse maskiner och innan middagen var jag även ute på 1 timmes promenad:)
Just nu är jag inne i en "jag vill äta hela tiden och allt" period jag hoppas att det är för att mensen är på ingång (Sorry för informationen), men blir stressad att jag bara ska trycka i mig massa mat , snacks etc och gå upp allt jag gått ner!:(Kämpa kämpa!
 
Jag bangade såklart dejten idag, feg jag är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0