Mellis X 2

Vet inte vad som hände men fick värsta depp attacken! :( Tror det är för jag är trött och uttråkad, alla vänner har ju redan haft semester, är väl orolig för att man ska sitta här på soffan och bli tjockare!
Ok så känns det som jag har ätit lite för mycket nu efter lunch, 2 mellis har det blivit, först en smoothie gjort på en halv bruk kesella, hallon, blåbär och en halv fryst banan men lite nötter på, plus en skål nötter, skålen är väl i minst lagret iallafall och nyss år jag lite honungsmelon och en halv fryst banan!Det är nyttiga saker men känns bara som det var liiite för mycket!
Det var första gången jag testade fryst banan och det var verkligen gott men mäktigt, en halv var lite för mycket.
Hoppas ni har haft en bra dag!
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0