Onsdag

Idag fick jag äntligen lite sovmorgon, men inte var jag piggare för det!:)
Jag åt frukost och åkte till gymmet, det blev 36 minuter på crosstraniner,lite hantlar,maskiner och kettlebell samt 21 minuter på motionscykel, det känns som jag har börjat svettas på ett annat sätt nu, haha jag vet det låter konstigt men det är helt sjukt vad jag svettas!Kan man börja svettas på ett "nytt" sätt?
Åt en enorm tonfisksallad(grillas paprika smak) till lunch och nu tänkte jag fixa mig och och och shoppa lite.
Är duktigoch kokar ägg som jag tänkte ha till mellis när jag kommer hem, bra planering va!?:)
So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0