Semester!

Första riktiga semester dagen idag och det känns verkligen konstigt att kunna kolla på morgontv och äta frukost utan att behöva stressa iväg till jobbet:) Min första tankte var att äta frukost och sedan dra iväg till gymmet men sen bestämde jag mig för att njuta av morgonen och ta det lungt och ta mig till gymmet efter lunch istället, jag har ju ingen tid att passa!:)Ok kan ju erkänna att jag såg att det var ett program på 4an vid 12 som heter Viktkampen, det vill jag inte missa!
Igår tog jag mig ut på en promenad och sedan till affären, detta är vad jag köpte, inget smågodis vilket jag brukar äta varje helg, men jag var verkligen inte sugen och har inte varit de de senaste veckorna men då har jag köpt det och tryckt i mig iallafall bara för att det är så "mysigt"Den godispåsen får vänta tills jag är riktigt sugen!Istället blev det grönsaker och dipp och nötter.
 


Kommentarer
Linda

Kanonbra att hoppa över godiset =D

Svar: Ellr hur!?:)Inte för jag har godisförbud men var inte sugen..
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-06 @ 14:28:34
URL: http://goingsmaller.blogg.se
Pernilla

Är det bara som det ser ut på bilden, eller har du hittat en gigantisk påse med valnötter? :D

Duktigt av dig att hoppa godis när du inte är sugen på det. Att äta godis ibland går ju bra fast man vill gå ner i vikt, men det är ju onödigt att äta för sakens skull om man ändå inte är sugen :)

Svar: Nej du ser rätt, det är valnötter, endast 30 kr kostade de också:)Ja precis, jag har inte godisförbud men som jag skrev var ju inte ens sugen men köper ju typ varje helg bara för att..så jag sparar den påsen tills jag är sugen istället, vilket säkert är snart:)Hoppas det går bra för dig
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-06 @ 14:30:24
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Joline

Kanonbra ju!!

2012-08-06 @ 21:10:07
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0