Söndag!

Idag blev det också en vilodag ifrån gymmet, men imorgon är jag tillbaka!:)Idag har jag gått runt med en kompis och kollat i affärer, blev dock ingen shopping!
Har även varit på "jag vill äta allt" humör nu ikväll, mensen är på väg och det märks!Äter popcorn för att stilla suget!
 
Alltså killen jag berättade om igår har fortsatt att smsa, idag har han skrivir 5-6 sms utan att jag har svarat!Oblyg!
 
Idag skickade syrran en bild på mig som var tagen för ca 3 år sedan, fy fan vad tjock jag var! Men jag känner mig fortfande som då!Ska se om jag kan lägga upp bilder här på något sett senare!
Ser fram emot morgon dagen när det är dags för gymmet igen, och så kaaanske det blir en dejt:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0