svullat!:(

Fy fan vilka ätattaker jag har nu!
Ska vara ärlig och visa allt jag ätit idag, har dock inte med frukosten vilket var havregrynsgröt!
Sen lunch, 3 knäckebröd med en avokado och en tomat samt en halv blodapelsin!
 
Mellis, smoothie på liter mer än en halv burk kesella,blåbär,hallon,samt nötter!
 
Middag,tonfisksallad,plus broccoli och stekt zucchini.
Och det var nu på kvällen sug attaken kom, först åt jag , vattenmelon,cashewnötter och 3 dadlar!
 
Och nu för en stund sedan (Jag var både hungrig och sugen)blev det något väldigt konstigt!!
2 knäckebröd med banan och kokos samt en naturdiet shake chocolate!!Vad faaaan kom den kombinationen ifrån, nä den här ångesten ska jag komma ihåg!!
 
Det positiva med dagen var iallafall att jag har varit på gymmet, 1 timme på löpbandet, lite crosstrainer,hantlar,kettlebell etc!Imorgon ska jag tillbaka!
ÅÅ jag känner mig så vidgrig nu!!:(


Kommentarer
Pernilla

Ibland är man helt enkelt mer hungrig än andra dagar. Jag själv tycker mig ha varit konstant hungrig de tre senaste dagarna. Men jag tror det beror mycket på att kroppen förbränner i och med att jag tränar en del...och det ser jag ju att du också gör, så det är säkert därför. Jag förstår känslan när man har "svullat", men de positiva i det hela är ju att det bara var nyttiga saker du åt :)

Svar: Åå tack för dina stöttande ord!:)Ja tränar ju iallafall minst 5 dagar i veckan just nu, men ibland förknippar jag äta(mycket) med dåligt och skuldkänslor ..bara kämpa mer på gymmet imorgon:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-14 @ 22:31:10
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Hanna

TAck så mycket!

Om du inte har kontroll över vad du äter så se till att inte äta produkter med socker och räkna vad du äter så man en större inblick i hur mycket man äter. Det viktiga är att äta mycket protein, nyttigt fett och sådant som håller dig mätt under en lång tid. Också regelbundet för att slippa sockerfall för då småäter man lätt och äter oftast första bästa mat man får tag på om man är vrålhungrig. Men om man har djupare problem som liknar ätstörningar så kanske du kan hitta hjälp hos dietist eller vända dig till din vårdcentral?

Om du tränat sådär mycket och ätit bra som enligt ditt inlägg tycker jag inte du ska behöva ha ångest, verkligen inte!

Svar: Tack för tipsen!:)Jag vet allt det där men ibland får jag bara sånt sjukt sug, oftas innan mens!Inte lätt att vara kvinna inte:)
Hoppas allt går bra för dig:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-15 @ 15:01:39
URL: http://fdtjockis.blogg.se
Dorpan

DU har inte tänkt på att du kan vara törstig? Kroppen kan ibland förväxla törst med hunger. Prova dricka mer vatten =)

Svar: Tack för tipset!Jag är faktiskt väldigt duktig på att dricka vatten, dricker det typ hela tiden:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-16 @ 13:37:23
URL: http://slankadorpan.blogspot.com
ZtorZillen

Va smart att ha avokadon sådär på mackan! ser riktigt gott ut!

Svar: Det är väldigt gott kan jag lova:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-16 @ 17:29:33
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0