Tisdag!

Började dagen som vanligt, med fiberhavregryn med kanel och sukrin samt en klick keso på, mums:)Brukar även ha mjölk i men har slutat med det.Det blev även 2 koppar kaffe nu när man har semester och har tid att njuta:)
Sen blev det en sväng på gymmet, det blev 1 timme på crosstrainern(-500 kcal), nytt rekord för mig!:)
Så här vacker jag var efter!(men baksidan var värre)
 
 
Efter det blev det lite maskiner!
När jag skulle hem ifrån gymmet så var min buss sen så gick hem istället så -70 kca extral;)
Ikväll innan middagen gick jag på 1 timmes promenad också(- ca 350kcal), på väg hem skulle jag köpa grillad kyckling men då fanns det ju såklart inte!!!:(Så gick bli sallad med 3 sojakorvar istället.
Imorgon ska jag föra något för mig väldig läskigt,jag hoppas att jag inte ställer in det i sista sekund bara, håll tummarna för mig så berättar jag imorgon!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0