Tisdag!

Idag var jag uppe med tuppen igen, även fast jag somnade sent igår.Jag åt frukost och drog till gymmet, det blev 72 minuter på löpbandet, sprang och gick och medans visades Biggest looser, perfekt program att se på när man tränar!:)Körde även hantlar och diverse maskiner.
Nu har jag precis ätit lunch, samma som jag åt till middag igår, jag måste bli bättra på att variera maten!
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra av dagen, funderar på att sova lite eller åka och shoppa:)
Jag är faktiskt bjuden på en dejt ikväll, ett gammalt ragg som vill visa sin nya lägenhet och dricka vin men om jag känner mig rätt kommer jag banga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0