Träningsvärk!

Aj ja idag har jag världens träningsvärk i armarna, brukar inte ha det men tränade armarna lite mer än vad jag brukar igår!
Igår blev det utgång,var Strandbryggan, Spymlan (pratade med Fares fares :)) och Spy bar.Kom hem runt 06 och herregud vad bakis jag var när jag vaknade men nu börjar det ordna upp sig och jag ska försöka ta mig ut på en promenad snart ( Om jag orkar)
En av tjejerna ( som jag såg senast för 2 veckor sedan) tyckte att jag hade blivit smalare:)
Igår hade jag en ny svart spets tröja på mig, finare i verkligheten, funderar på att köpa en vit också.
 


Kommentarer
Linda

Kolla jag tycker du ser jättefräsh ut! Och smal för den delen! Du vet va att du inte ska träna när du är bakis? Det gör du säkert så du får inte ta kommentaren fel, men jag tänkte eftersom du skev om preomenad. Hoppas du mår bättre nu!

Svar: Tack det var snällt sagt!Jag vet att man inte ska träna när man är bakis men tog bara en promenad,skönt med dagsljus och luft!Gymmet skulle jag aldrig gå till bakis:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-05 @ 16:28:25
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Minendie

Jättefin tröja! Hoppas du piggnade till under dagen, bakis är inte kul.

Svar: Tack!:)Det gjorde jag, frisk luft och mat gjorde susen!
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-05 @ 18:58:14
URL: http://minendie.wordpress.com
Anna

Snyggt! Vad gillar du att träna?

Svar: Tack!På mitt gym finns det inte pass så det blir mest löpbandet och crosstrainern, och diverse maskiner blir även en del promenader:)Vad gillar du att träna?
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-05 @ 19:57:43
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
emma-isabella

Fin du är!! :)

Svar: Ååå vad snäll du är!Tack detsamma!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-09 @ 16:24:18
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0