Tröttis!

Efter jag vägde mig i måndags, så fick jag verkligen en väckarklocka, jag bestämde mig verkligen att jag skulle köra gärnet med träning och kosten denna veckan, så långt har det gått sjukt bra, jag har verkligen kört på(var på gymmet och svettades idag med) och inte ens varit nära på att inte träna,(även fast jag är så trött i huvudet och kroppen)  och maten har också gott bra, men det brukar inte vara något problem.I går och idag hade vi tårta, bullar, kakor, godis, chips etc på jobbet men åt frukt och kaffe;) Men jag brukar faktiskt aldrig ta något, gillar inte att äta något sådant på vardagar, känns så onödigt men skulle jag vara sjukt sugen skulle jag ta för jag har inga förbud, får bara träna hårdare då:)
Just nu tittar jag på 5:an på något program om extrem fetma,intressant och tragiskt att se!
Imorgon blir det invägning!
Ha en trevlig kväll!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0