Veckans vikt!

Idag tog jag en vilodag ifrån gymmet, men det blev iallafall lite "träning" gick i mördar trappan på rasten och efter jobbet så åkte  jag till stan och kollade i affärer i ett par timmar, men hittade inga kläder jag gillade dock.
 
Ok så veckans vikt, 66,5 kilo så sjukt glad, kan knappast tro det, har aldrig vägt så här "lite" i mitt vuxna liv:)
Imorgon kl 16.00 börjar min 3 veckor långa semester, hoppas inte det påverkar min viktminskning, kommer ju äta alla måltider hemma, blir väl lite mer alkohol än vanligt, men får väga upp det med motion!
 


Kommentarer
Anonym

Vilken härlig siffra att se på vågen! Jag är mäkta avundsjuk :) Bra jobbat och grattis! :)

2012-08-03 @ 10:42:40
Pernilla

Vilken härlig siffra att se på vågen! Jag är mäkta avundsjuk :) Bra jobbat och grattis! :)

Svar: Ja jag är super nöjd, men har semester nu så lite orolig hur det ska gå men ska kämpa på!:)Tack ska du ha och bra jobbat själv!:)Kram
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-03 @ 10:42:48
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0