Veckans vikt

Torsdag redan, fy nu känns det som om tiden går alldeles för fort!:(
Man kan inte riktigt lite på min våg, man väger lite olika bara inom 1 minut men så här såg det iallafall ut imorse
 
Så någonstans där ligger jag och även fast det bara är något hekto ner från förra veckan så är jag nöjd!
Jag tror verkligen inte att kilona kommer rinna av mig, utan jag kommer nog få kämpa för varenda litet hekto men det är lungt, jag nådde ju inte min maxvikt på en vecka eller två så förväntar inte mig att jag ska nå "målet" på ett par månader (även fast det skulle vara väldigt skönt!:)
Min drömvikt har alltid varit 65 (bara tagit i luften), och nu är jag väldigt nära men nu när jag är nära så ser jag på min kropp att jag kommer vilja gå under 65 om jag ska vara nöjd med hur min kropp ser ut, så bara kämpa på!(men ha roligt och njut samtidigt:)) Nog om det!
Imorse efter frukosten tog jag med till gymmet, det blev 35 minuter på crosstraninern, 30 på löpbandet, samt diverse maskiner, plus några minuter på motionscyckeln.Helt slut var jag efter, men nu har jag även varit ute på 1 timmes promenad, man får passa på medans man har semester:)
 
 


Kommentarer
Pernilla

Härliga siffror! Jag väntar och längtar efter att se dem på min egen våg :)

Visst är det som du säger? Man tror man har en drömvikt, men den kan ju snabbt ändras. Det kan ju vara som du känner - att du vill gå ner några kilo till. Eller tvärtom att man känner sig nöjd innan man nått målvikten. Kroppar är ju speciella ting och envisas alltid med att se olika ut för varje gång man går ner i vikt och/eller tränar. Svårt att sätta ett konkret mål egentligen. Blir nog mest riktlinjer. Bra jobbat i alla fall! :)

Svar: Det är det faktiskt men mindre ska det bli:)
Ja kroppen är underlig ibland och underbar ibland,får göra det bästa man kan för att hjälpa den så bra som möjligt!:)
Tack för dina fina ord och bra jobbat du med!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-09 @ 21:55:34
URL: http://skinnyjeans.devote.se
emma-isabella

oj oj vad jag längtar efter den siffran på min våg.
finns dom ens?
;)

Svar: Jo då bara kämpa kämpa;)Men för mig har det tyvärr gått upp lite, för mycket godis och alkohol men ska kämpa på!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-08-21 @ 17:33:33
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0