Äntligen fredag!

Hej!
Så var underbara fredag här igen, så skönt! Idag lät mina kollergor mig sluta hela 2.5 timmar tidigare, lyx!
Jag begav mig till gymmet och körde på så mycket jag orkade, även idag fick jag hela tjejgymmet för mig själv en stund :)
Just nu slöar jag i soffan med någon dålig film på 3:an med lite fredagsmys:)
Gjorde nyttig chokladmousse och energibollar! Moussen är verkligen mättande, innerhåller 2 äggvitor,kakao,banan och hallon med lite nötter på toppen:)
Ha en fortsatt trevlig fredag och hoppas ni inte har haft allt för mycket otur fredag den 13:de!?
Kram på er!
 


Kommentarer
Pernilla

Lyxigt att ha gymmet för sig själv. I alla fall när man ska styrketräna. När jag konditionstränar tycker i alla fall jag det är bra om där är lite folk - då känner jag mig mer pressad att ta ut mig, för att inte bara stå där på crossen och lata mig...typ :D

Svar: Hehe förstår vad du menar, man kanske tar i lite extra om det står någon annan brevid:)Man vill ju visa att man också kan ;)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-13 @ 23:36:11
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0