Är det någon som har koll?

Idag fick jag sluta tidigare, vilket är rena lyxen, skönt att komma till gymmet lite tidigare än väntat och att komma hem tidigare än väntat :)
Idag fick jag höra av en kollega som har varit på semester att jag hade blivit smal, samt att jag träffade en ex kollega på rasten som också sa att jag hade blivit smal:) Jag blir glad men ser det forfarande inte och nu ligger jag stila i vikt igen :(
Detta åt jag till middag efter gymmet, 3 knäckemackor med tonfisk i tomatsås samt en smoothie gjort på en halv burk kesella, nästan en hel nektarin,hallon,blåbär med lite valnötter.Det jag undrar är är detta för mycket??HJÄLP?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0