Fredag!

Hallelujah för att det är fredag och helg!!:)" Bara" två veckor kvar nu tills jag har semester!
Idag blev det en sväng till gymmet igen, började med crosstrainern och ville sluta efter 5 minuter men tänkteatt  jag skulle köar 100 kcal iallafall och så höll jag på sådär ett tag så det blev 30 minuter tillslut, jag är glad att jag inte gav upp efter 5minuter!:)
Sedan blev det motionscykel ett tag och sedan körde jag hårt på diverse maskiner!
 
Jag funder på om jag ska lägga ut min vikt här en gång i veckan, då får man se sanningen i vitögat och kan gå tillbaka och kolla, får fundera på det..
 
Idag är jag en tant och går nog och lägger mig snart även fast jag är bjuden på dejt och en kompis vill ha med mig ut!;)
Hoppas ni får en trevlig kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0