Happy 4th of july!

Jag är helt slut i kroppen, gick runt på Skansen hela dagen och efter det åkte jag och tränade med syrran.
Idag blev det inte så länge för jag var verkligen helt slut men allt måste ju vara bättre än inget??
Tränade igår också!
 
Just nu verkar jag har stannat i vikt, vliket gör en väldigt frustrerad när man tränar så mycket!
Känns som om kroppen hittar en "trivselvikt" den stannar vid ett tag som tar längre att ta sig förbi, känner ni igen detta??
Middag blev 3 stycken ryvita,en med kalkon och två stycken med tonfisk i tomatsås, men magen kurrar fortfarande så måste äta något mer!
 


Kommentarer
Malin E

Det går upp och ner. Och verkligen: den bästa träningen är den som blir av. Allt är bättre än inget. Svackor kan komma, gäller att ha kvar tålamod och fortsätta ändå. Överraska kroppen med att göra en helt annan övning eller ett helt annat träningspass än vanligt? Lycka till hur som helst! Ge dig inte.
kram

Svar: Ja jag har börjat variera mig lite i början var jag ett med löpbandet:)Tack för tipset och nej jag ska inte ge mig :)
Kram
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-04 @ 22:30:15
URL: http://systermalin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0