Inte bakis!:)

Hej!
Hoppas ni hade en trevlig lördag, det hade jag iallafall:) Blev ju en kväll på stan, åkte hem "tidigt" , eller innan krogarna stängde, kände mig väldigt vuxen som åkte hem annars brukar jag vara den som vill stanna till stängning eller gå vidare till ett 05 ställe men vi gick från sista stället vid 02.30.
Men det var väldigt tomt på söta killar, kanske därför jag ville åka hem :) Haha
Imorse skulle jag vara duktig och äta gröt till frukost men mjölken var helt grynig :(
Så det fick bli det här istället, kaffe utan mjölk,blää,en halv melon, smoothie och ett glas fun light!
 
 
Mår iallafall bra idag så ska försöka ta mig ut på en promenad i regnet sedan.
 
En sak jag har tänkt på är när jag läser viktbloggar så är det vikt och kropps bilder jag gillar att se, ska försöka att ta mod till mig att lägga upp några senare, om jag vågar!
So long!


Kommentarer
Pernilla

Visst är det inspirerande att se kroppsbilder. Jag är dock själv sjukt dålig på att ta och lägga upp sådana på bloggen. Får kanske bli ändring på det!? Kan ju vara roligt att ha när man nått sin målvikt om inget annat :)

Svar: Ja det är alltis kul att se men det är svårt att göra det själv tycket jag dock..men nu är det gjort:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-15 @ 17:21:12
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0