Kämpa kämpa!

Kämpade på som bara den på gymmet idag, sprang 11 minuter non stop vilket är mycket för mig (sprang första gången för ca 2- 3 månader sedan) sendan gick jag också på löpbandet så det blev sammanlagt 72 minuter på bandet, och efter det blev det  diverse maskiner.
När jag kom hem åt jag 3 knäckemackor med kalkon, och en med ost och en smoothie,det blev verkligen supergod, hade i en persika, en halv banan,björnbär,hallon och en halv burk kesella och även lite valnötter på toppen;) Det blir väl ganska mycket kalorier men ska nog göra en till mellis också snart.
Vaknade vid 06 idag så har precis sovit i 2 timmar och varit nere i tvättstugan.
 
Kvällen är fortfarande oplanerad, kanske utgång, kanske godis framför tvn ;)
Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Pernilla

Bra gjort! Man måste ju börja någonstans, eller hur? 11 minuter är mycket om man inte är van vid att springa! Heja dig! :)

Svar: Tack för dina positiva ord!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-21 @ 21:14:24
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0