Lördag!

 
Äntligen helg, jag var verkligen helt slut igår och stängde på jobbet (= slutar "sent") men det blev ändå utgång! :)
Träffade min kompis i stan i en hotellbar som även är en klubb, typ direkt började två killar prata med oss och planen var att jag och min kompis skulle gå vidare till ett annat ställe men det slutade med att jag och ena killen gick vidare, massor av mojitos blev det:)
 
Igår önskar jag att jag hade aklolåsmobilen!
 
 
 Jag vet, det är inte bra att dricka alkohol när man vill gå ner i vikt men jag gillar att festa så kommer fortsätta med det :)
 
Igår var det en som frågade om jag hade gått ner massor i vikt !
Jag blir glad men samtidigt får jag panik att det blir fokus på min kropp!
 
Frukost idag blev en surdegsfralla med en halv burk tonfisk i tomatsås på och en kopp kaffe, bra för att vara en bakisfrukost :)
Ha en bra dag!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

oh tack så mkt :)!

Grattis till din viktnedgång! Keep up the good work ;)!

kram

Svar: Tack detsamma!:) Kram
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-07 @ 21:42:45
URL: http://mscharlie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0