Mellis!

Var uppe med tuppen idag så var på gymmet strax efter 8, gillar att vara där tidigt på helgerna:)
Dagens träning blev :
  • 40 minuter på crosstrainern
  • 43 minuter på motionscykel
  • Diverse maskiner

Nu har jag precis varit i tvättstugan och slängt i tvätt och även slängt i mig mellis, blev en halv melon av något slag och en smoothie, slängde i lite allt möjligt och den blev väldigt mumsig kan jag säga :) Jag hade i ,Kesella,en halv banan,jordgubbar, blåbär, björnbär, lite keso,lite fun light och så lite krossat linsfrö.

Funderar på att ta en promenad medan kläderna torkar , hmm får se hur det blir...

.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0