Min vikt!

Även idag fick jag sluta tidigare,1.5 timme tidigare, så underbart! Åkte till gymmet och sprang och gick på gåbandet i över en timme och körde även diverse maskiner:)
Ok, som jag skrev igår tänkte jag lägga ut min vikt här en gång i veckan, då kan jag hålla koll och titta tillbaka samt så känns det skönt att vara helt ärlig!
Så denna vecka såg det ut så här, 67.2!
 
Jag har stått stilla på 67.5 ett tag så jag var glad att jag äntligen var under det nu, får hoppas att det fortsätter gå ner nu bara!
 


Kommentarer
Pernilla

Härligt när vågen börjar visa nya siffror - det är ju så tråkigt när det står stilla! Även om man måste vara beredd på det ibland. Grattis till ditt minus :)

Svar: Ja vågar som inte går neråt gillar vi inte!Tack tack, när jag kom under 70 blev jag superglad men många kilon kvar så bara fortsätta att kämpa!Hoppas det går bra för dig!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-26 @ 23:11:39
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Joline

Vilka underbara siffror! Med det är klart att du som stått och stampat där vill komma vidare. Man måste ju utgå från sig själv!

Svar: Tack!När jag kom under 70 var det lycka!:)Men har många kilo kvar så får fortsätta att kämpa!Hoppas det går bra för dig!!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-27 @ 12:42:55
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0