Ok, here it goes!

Tog mig ut på en timmes promenad förut, så svettigt och skönt!:)
 
Igår hade jag klänning på mig för andra gången i mitt vuxna liv, känner mig inte helt bekväm men trött på att gömma mig i tält!
Nästa steg blir för nog bli att gå ut i linne, något jag aldrig gjort!
 
Ok nu kommer 2 bilder på mig, båda är ifrån i lördags! Jag skäms men det är så här jag ser ut men midre av mig ska det bli!
 
Innan träning i lördags morse.
 
Innan utgång i lördags.
 
I januari, var det 7 kilo till på denna kropp och för ca 8 år sedan ca 17 kilo! :(


Kommentarer
Anna

Du är jättefin, absolut inget att skämmas för!!!

Svar: Tack snälla du!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-15 @ 21:20:47
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
smulan

Du är perfekt nu ju. Behöver inte minska mer och absolut inte skämmas!!
Sträck på dig och njut av din framgång:)

Svar: Tack vad gulligt sagt men det är många kilo kvar förens jag ska bli nöjd..
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-16 @ 18:40:35
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Pernilla

Hmmm... Jag tycker du är hur snygg som helst - skitsnygg kropp ju! Jag vet att det är svårt att vara nöjd med sig själv och framför allt att se det alla andra ser - men hade jag haft din kropp hade jag varit jättenöjd! :)

Svar: Tack, det var verkligen snällt skrivet!:)Önskar att jag kände så, men just nu känner jag mig bara super tjock för jag står still i vikt :(
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-16 @ 23:55:55
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Ina

En annan strävar efter att ens få hälften av den fina formen du har! Tycker du skall vara stolt för det du har! Wow! :)

Svar: Åå gulliga du , verkligen snällt skrivet!Önskar jag kunde det, jobbar på det:)tack tack!
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-17 @ 10:22:11
URL: http://inas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0