Onsdag!

Vaknade av att mamma smsade mig att hon skulle betala min tandläkarräkning på 4000! Jag blev verkligen så glad, tack mamma!:)
Nu under sommaren får vi laga lunchen själv på dagis, idag var det min tur, var lite stressad för jag har aldrig lagat mat till så många!De flesta brukar värma typ fiskpinnar men jag kände att jag vill laga något till dem så gjorde spagetti och köttfärssås, och en super god sallad:) Jag åt endast köttfärssås och sallad.
Sedan gjorde jag tigerkaks muffins till dem :)
 
Jag hade redan igår kväll bestämt att jag skulle ha en vilodag ifrån träning och promenade idag, så imorgon blir det gymmet igen!
Nu ska jag titta på, Du är vad du äter och mumsa i mig lite vattenmelon :)
 
 


Kommentarer
Malin E

Du är duktig som tränar och står i! Klokt att lägga in vilodagar, det är då som man bekant får fina resultat och undviker skador.
Har slut på melon hemma, får fylla på imorgon igen!
Ha det fint!!

Svar: Tack detsamma!:)Känns lite svårt ibland att ha vilodagar när man kommer in i träningen men jag fattar och känner verkligen att min kropp behöver det!
Ja det får du göra det var mums kan jag lova, åt även några" energibollar" opps :)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-18 @ 21:32:15
URL: http://systermalin.blogg.se
smulan

Gullig mamma du har:-)
Nu gjorde du mig sugen på vattenmelon, haha! Lycka till:-)

Svar: Ja det var snällt av henne :)Vattenmelon är gott, äter det även nu :)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-19 @ 03:05:48
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0