Onsdag!

Hej alla hurtbullar!
 
Hoppas ni alla mår toppen!?
Idag så skulle jag träna men igen så var jag trött och kom fram till att jag faktiskt behöver en vilodag också så istället blir det gymmet imorgon,fredag och lördag!
Jag är så trött så jag till och med glömt pinkoden till mitt Visa kort!Arghhh!!
Just nu är jag inne i en hunger/sugen period också, inte kul!Är inte det hela tiden utan det är efter middagen, idag dämpade jag det med lite valnötter och melon, det är väl inte hela världen men får så dåligt samvete!
 
Nu ligger jag i soffan och kollar på Du är vad du äter, älskar" tjockis program"! :)
Ha en trevlig kväll, själv får jag väl gå och sova snart så jag inte äter något mer!
 


Kommentarer
Pernilla

Jag älskar Du är vad du äter. Får alltid massor av inspiration från det programmet! Önskar att Anna Skipper kunde komma hem till mig och lägga upp ett finfint program så jag kan gå ner de sista 20 kg. Fast hon får komma utan tv-kameran då ;)

Svar: Hehe ja det skulle ju vara bra med en personlig mat/träningscoach boende hemma hos en ett tag faktiskt :)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-11 @ 21:42:17
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0