Svettats som aldrig förr!

Idag körde jag hårt igen på gymmet, körde först 46 minuter (snabbt som bara den) på crosstraniner, jag har nog seriöst aldrig svettats så mycket och mina ben ville verkligen ge vika men jag vill verkligen ha bort allt skit ifrån helgen!Vi får se på torsdag hur get gått!Håll tummarna,tack; )Körde även diverse maskiner samt på rasten gick jag och en kollega upp och ner för en killer trappa ,gjorde det även igår och har aldrig haft sådan träningsvärk i vaderna!
Kämpa på vänner!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0