Tjockis!

Jag känner mig väldigt tjock nu efter 2 dagars festande och det blev inte så mycket tränande i veckan som gick men bara att ta nya tag i veckan!
Jag har iallafall haft sjukt kul i helgen, det var första gången jag och min kollega var ute och festade bara hon och jag, men vi hade verkligen sjukt kul och verkligen tråkigt att hon ska flytta till New york om några veckor:(
Igår hade jag en knallrosa tröja på mig, det var ju sjukt varmt så var ju typ tvungen annars har jag bara långärmat eller linnen man måste ha något över!
Detta blev dagens middag, paprika och en morot, några nötter och dipp
 
 
 
 
Men även detta,oops!
 
 


Kommentarer
smulan

Du är ju så duktig med mat och träning annars så njut av livet och fortsätt med dina bra vanor till veckan:-P

Svar: Tack för din kommentar:) Jag får tänka så, och kämpa vidare i veckan:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-29 @ 20:01:54
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Joline

Men det ser inte ut som att det är så mycket i godispåsen iaf! Och det är ju positivt ;)

2012-07-29 @ 22:03:53
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Joline

Men det ser inte ut som att det är så mycket i godispåsen iaf! Och det är ju positivt ;)

Svar: Haha eller hur men för mycket var den!har gått upp 2 kilo sedan i torsdags!:(
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-29 @ 22:03:55
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Joline

Men det är säkert bara vatten så om du sköter dig i ett par dagar är det säkert borta igen!

Svar: Får verkligen hoppas på det, känns så surt om det är så lätt att gå upp allt efter man har kämpat så hårt, vi får se på torsdag:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-31 @ 07:46:03
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0