Torsdag!

Idag efter jobbet blev det gymmet, det blev 30 minuter på crosstrainern och 40 minuter på motionscykeln samt diverse maskiner.
Träffade mamma på rasten idag och fick pengar till tandläkaren, samt så köpte hon ett par träningsbyxor till mig!:)
Vet ej ifall jag kommer behålla dem, är inte van med sådana tajta träningsbyxor( de är mörkgråa med en reflexrand på sidan och reflex mönster på baksidan, kanke mer är till för att springa i ut?!) utan brukar mer ha "mjukisbyxor"
Skulle vara skönt att ha sådan med man ser ju sjukt fet ut! :(
 
Hade ingen lust med mat efter gymmet men var ju "tvungen" att äta något så det blev en burk med tonfik i tomatsås, keso och kesella med valnötter och vattenmelon, det ser nog inte så apptitligt ut men gott var det :)
Nu sitter jag och tittar på Supersize V superskinny  och efter det blir det sängen!:)
Sov gott när det är dags:)!


Kommentarer
Pernilla

Lustigt - jag känner mig smalare i tighta träningsbyxor :D Jag tycker du ska behålla dem oavsett - det är grymt skönt att träna i sådana tights! :)

Svar: :) får se hur det blir, har varit för trött för att prova och titta ordentligt!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-20 @ 09:16:09
URL: http://skinnyjeans.devote.se
smulan

Antar att det är du på bilden. Du ser INTE sjukt fet ut! Du har ju smala ben:-) jag har tjockare ben men har tajta träningsbyxor. Visst jag har de bara hemma och i byn men om jag kunde träna på gym skulle jag ha dom där. Verkar som om du just nu är lite blind för hur du verkligen ser ut. Men kan ju ta ett tag innan hjärnan ser sanningen:-) ha en underbar helg!

Svar: Hmm tack, det var ju snällt sagt men sånt kan jag inte ta åt mig av..ser bara allt fel, ska försöka bli bättre på det!
Hoppas du också får en underbar helg!
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-20 @ 23:55:54
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0