Torsdag & fredag

God morgon!
Vet inte vad som hände igår gick inte att få upp något inlägg...
Igår blev det iallafall gymmet igen, blev 15 minuter på crosstrainern och 33 minuter på motionscykel samt diverse maskiner.Känns inte som om jag tränar like mycket nu som jag gjorde när jag började träna men är helt slut i kroppen så nu blir det två vilodagar så hoppas jag att jag har fått tillbaka lite energi efter det.

Gårdagens kvällsmål/efterrätt blev keso och kesella med hallon och blåbär med lite nötter på toppen!Får lite ångest att äta efter middagen men var så hungrig!
Imorse var jag under den vikten jag har legat stilla på ett tag, har varit under den en gång för några veckor sedan men typ bara en dag, så känner mig nöjd, hoppas jag får stanna där nu eller gå under såklart ;)
Ha en trevlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0