Träna och träna :)

Hoppas ni alla har haft en bra början på veckan!?:) Idag började jag jobba heltid efter att ha jobbat 80% i ett år, har varit väldigt lyxigt att sluta vid 15.30 varje dag men nu är det slut med det!
 
Igår så vet jag inte riktigt vad som hände med mig och syrran, först var vi på gymmet och körde hårt ,sen hem och åt middag och efter det blev den en ca 75 minuter lång promenad och sen till gymmet igen... vi fick bara något ryck :)
Idag efter jobbet tränade vi igen..när jag skriver det fattar jag hur sjukt det låter, tränat 4 gåner på 24 timmar...
 
Nu blir det lite kvällsgott:)
Cashewnötter, wallnötter och melon, mums :)
 
 
 
 


Kommentarer
Julia

Nötter i alla dess former är så gott! Melon oxå för den delen :) hittade precis din blogg förresten, kul att läsa tränings/mat/hälsobloggar! Gillar att du har bilder till inläggen oxå :) kommer kika in igen :)
Ha det fint!

Svar: Ja nötter och melon är godis det :)Vad kul, då är så välkommen!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-04 @ 10:36:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0