Va fan!!

Ursäkta svordomen men jag har gått upp 2 kilo sedan i torsdags, fatta 2 kilo!Aghh jag får panik eller jag fick nu känner jag bara att jag måste kämpa gärnet och inte deppa ihop!!Jag Idag hade jag inte tänkt att träna för jag slutade sent plus att jag inte brukar vara så pigg på måndagar men jag körde på som bara den!
Om tjockis är man ju expert på att ta och visa kort där man ser så smal ut som möjligt, så här är 3 olika kort som är tagna i lördags, jag ser ju helt olika ut i kroppen på alla men jag vill visa hur olika  det kan se ut och fatta vad " modig" jag var som gick ut i en tröja i denna färg!:)Färgen ser ju olika ut på korten också men färgen på bild 1 stämmer mest med verkligheten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0