Våg jävel!

Imorse vägde jag mig, jag visste att jag inte skulle ha gjort det men jag kunde inte låta bli!
Jag tycker att jag tränar på och äter bra men nu går jag inte ner!! Känns bara så värdelöst då, nu ska jag försöka hålla mig minst en vecka innan jag väger mig igen!
 
Idag har jag gått runt på Skansen hela dagen och det blev även gymmet! :)
Lunch blev en potatis, sallad och tonfisk (grillad parika ), jag älskar den!
Jag jobbar på en förskola och eftersom vi får mat på jobbet tycker jag det är super bra att ha en burk i väskan när det är mat man inte vill äta:)
 


Kommentarer
Pernilla

Jag har inte sett den tonfisken förrän igår. Stod länge och funderade på om jag skulle köpa den eller inte, men valde att låta den stå kvar. Men jag skulle kanske köpt den i alla fall då? :D

Svar: Jag skrev ett svar men vet inte om det blev något knas...Jag tycker absolut att du ska testa den om du gillar tonfisk!Tycker den är bra att ha med mig eller åta med en sallad när man har bråttom:) Jag gillar inte tonfisk i vatten/ olja men den här är mums:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-18 @ 18:38:40
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0