Viktnedgång!

Jag skrev ju här nere att jag gått ner 7 kilo sedan januari men kanske ska berätta att från det största jag någonsin har varit var för ca 10 år sedan vägde jag faktiskt 17 kilo mer så är ju faktiskt 17 kilo lättare idag, helt sjukt!
Jag har inte alltid haft en våg så kan ha vägt mera också..jag kan inte tänka mig 17 kilo mer på denna kropp, jag måste ju varit enorm, usch!
Som jag skrev förut ser jag inte någon skillnad, hoppas jag gör det snart!
 
Nu ska jag klä på mig och springa till bussen, mot gymmet! :)
 


Kommentarer
Pernilla

Minus 17 kg - bra jobbat! Visst är det konstigt att tänka sig hur det hade varit om man hade lagt tillbaka allt det man en gång gått ner? När jag åkte till Grekland för en månad sen hade jag en resväska med mig som vägde ganska exakt vad jag hade gått ner (16 kg) och vet du vad? DET VAR SÅ TUNGT ATT DRA PÅ DEN! Visst, det är alltid jobbigt att dra en resväska, men ändå - tänk att jag har gått och burit på alla de kilon på min kropp - varje dag! Aldrig mer!

Svar: Tack för din kommentar. Just nu är jag inne i en bra träningsperiod så jag försöker hålla igång så gott det går :D

Svar: Ja preics,när man tänker så känns det helt overkliget!Jag ska aldrig tillbaka till den vikten!Det måste ha varit en konstig känsla att dra de "förlorade kilona" men likaså underbart!:)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-08 @ 17:26:32
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0