Walk of shame..

Haha jag vet inte om man ska erkänna sådat här på bloggen men va fan, i klass 6-9 var jag "kär" i en kille i skolan, han vär ett år äldre och bara så snygg, vi pratade nog inte ens på den tiden utan jag och min bästis(som också var "kär" i honom) fnittrade och rodnade nog mest när vi såg honom:) Men han är kompis med en kompis kompis nu, så har träffat honom på 2 fester senaste året,så igår var vi på samma ställe och när stället stängde hade vi alla sällskap till tunnelbanan men jag och han bor på samma linje så vi blev ensamms efter ett tag, och ja det slutade med han jag följde med honom hem, kom hem för ca 1 timme sedan:) Vi hånglade bara så ni vet ;)
Min kompis som jag var ute med igår är också intresserad av honom och är nog jävligt sur nu men det skit jag i, jag hittade honom först!!Nu låter jag inte så snäll men det är jag, lovar!:)Det var som en barndoms dröm som blev till verklighet, haha!
Idag blir det soffan hela dagen:)
 
 
Så här såg jag ut igår, velade länge om jag skulle ha en sådan färgstark tröja, gillar ju svart annars men var lite "modig" och hade denna till slut.


Kommentarer
Anna

Mycket snyggt!

Svar: Tackar! :)
smileyouarealive.blogg.se

2012-07-22 @ 18:07:46
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Linda -50,2 kg

Tacktack, vad söt du är! :)

Du är också grym! :)

2012-07-23 @ 12:38:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0