Ny vecka nya möjligheter:)

Åkte aldrig till pojkvännen , först skulle jag det men jag frågade vad vi skulle äta föreslog han, falukorv,pasta , pizza etc , va fan jag har tränat som en galning hela helgen, skulle " förstöra "allt om jag tryckte i mig en pizza, så slutade med att jag stannade hemma haha, var sjukt trött också efter milen:) nu har jag varit på gymmet med syrran men tog det lungt idag, 30 min på motionscykel samt diverse maskiner. Efter träningen gick vi till en mataffär, jag var hungrig och sugen på allt men kom ut med 3 kiwi och 2 avokado:) bjudet på en bild på dagens mage, som jag vill ska bli mindre !



Kommentarer
Joline

Du har en riktigt fin mage!!

Svar: Tack för de snälla orden:)
smileyouarealive.blogg.se

2013-01-14 @ 19:45:45
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
J.

Du har ju platt mage, hur ska den ens kunna bli mindre? ;O

Svar: Tackar:)Det är nog inga problem men dock tar det mycket tid och svett:)
smileyouarealive.blogg.se

2013-01-14 @ 20:07:19
URL: http://jenniferitext.blogspot.com
Caroline Nilsson

Du är ju redan smal! :)

Sv: okej, jo det är ju lite segt att fylla i allt, men funkar den så är det ju bra :)

Svar: Tack men inte riktigt, några kilon kvar:)Men tack för de fina orden:D
smileyouarealive.blogg.se

2013-01-15 @ 10:54:58
URL: http://iamcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

smileyouarealive.blogg.se

Jag är en stockholms tjej som har gått ner sammanlagt ca 19 kilo i vikt,de första 10 kg var för ca 10 år sedan och de senaste 9, från januari 2012.Finns fortfarande några kilon som jag vill ska försvinna men vill även ha mer synliga muskler:)

RSS 2.0